Forum francuskie
Forum języka francuskiego, kultury francuskiej oraz Francji.

Studia, matura, certyfikaty, szkoły językowe - Czy online nauczę się języka?

heca - 2013-03-29, 19:38
Temat postu: Czy online nauczę się języka?
Witam serdecznie. Szukam dla siebie kursu języka francuskiego (a jestem obecnie całkowicie zielony) i trafiłem w sieci na szkołę chatterbox O ile się orientuję, jest to szkoła inna od dostępnych w sieci kursów, ponieważ tutaj umawiamy się z lektorem na prywatną sesję w cztery oczy, w wirtualnym pokoju, w którym prezentowane są także treści multimedialne. Sprawdziłem bezpłatną lekcję testową i wygląda to całkiem obiecująco. Dla mnie najważniejsze jest, że nie ma stałych godzin, mogę się umówić na lekcję wtedy, kiedy mam czas i ochotę. Moje pytanie do starych wyjadaczy - czy za pośrednictwem takiej szkoły (i mając dużo samodyscypliny) nauczę się porządnie języka?
melody - 2013-05-25, 15:26

Już wcześniej pisałam o metodzie językowej 5S. Poczytaj sobie o niej zanim zaczniesz marnować swój czas. Naprawdę warto się dobrze przygotować do takiej inwestycji, jak nauka języka obcego.
rabbit200 - 2014-02-19, 11:05

Witam Serdecznie poszybujesz pomocy z francuskim? korepetycje z francuskiego online
jak tak to serdecznie zapraszam.
każda udzielona pomóc jak i korepetycje są udzielone przez francuza .

http://redakcja-francuska...a-francuskiego/

laiokon - 2014-04-29, 11:35

Moim zdaniem języka trzeba szlifować w "realu". Nauka przez net może być skuteczna tylko na samym początku.
mirozaw - 2014-05-26, 17:36

osobiście polecam italky
Karneloo - 2014-06-03, 14:19

Pewnie że tak ja się nauczyłem angielskiego grając w world of warcraft więc pewnie każdego języka można się tak nauczyć. Trzeba tylko mieć silną wolę.
maria.walczak - 2014-06-10, 10:08
Temat postu: Re: Czy online nauczę się języka?
heca napisał/a: